Motoreduktory ślimakowe CHM

Motoreduktory ślimakowe charakteryzują się kompaktową zwartą obudową, dużymi możliwościami adaptacyjnymi, cichą i niezawodną pracą. Obróbka części dokonana przy pomocy maszyn sterowanych numerycznie gwarantuje precyzję wykonania. Obudowy przekładni ślimakowych w wielkościach 025-090 są wykonane z aluminium, natomiast w wielkościach 110 - 130 z żeliwa. Wszystkie przekładnie pomalowane są na kolor szary RAL 9022. Każda przekładnia posiada przynajmniej jeden korek wlewu. Specjalne kołnierze łączące pozwalają na połączenie dwóch reduktorów w celu osiągnięcia wysokich przełożeń. Cztery wielkości mechaniczne dostawek walcowych CHTPC umożliwiają zwiększenie zakresu przełożeń do I=300. Obudowy dostawek walcowych wykonane są z aluminium i pomalowane tak jak przekładnie. Wszystkie przekładnie w momencie sprzedaży zaopatrzone są w olej, którego charakterystyki podane są w tabeli. Do smarowania przekładni w wielkościach od 025 do 090 stosuje się oleje syntetyczne, od 110-130 oleje mineralne.

Oznakowanie motoreduktorów

Motoreduktory ślimakowe CHM

Smarowanie

Motoreduktory i reduktory wielkości 025 do 090 są fabrycznie napełnione olejem syntetycznym i dlatego nie wymagają żadnej obsługi. Do reduktorów wielkości 110 i 130 dołączony jest olej mineralny w ilości przewidzianej dla pozycji pracy B3. Do użytkownika należy dostosowanie ilości oleju do właściwego poziomu zgodnego z położeniem pracy przekładni, jak też wymiana korka wlewu na odpowietrznik dołączony do reduktora. Brak instalacji odpowietrznika może spowodować powstawanie wewnątrz reduktora nadmiernego ciśnienia, a co za tym idzie zniszczenie uszczelek i powstanie nieszczelności. Dla wielkości 110 i 130 po 300 godzinach pracy (okresu docierania), zaleca się wymianę oleju.

 

Charakterystyka smarowania

Motoreduktory ślimakowe CHM

 

Ilość oleju - filtry

Motoreduktory ślimakowe CHM

 

Przyłącza silnika

Oferowane motoreduktory muszą być zespolone z silnikami za pomocą kołnierzy adaptacyjnych odpowiadających jakości klasy IEC. W poniższej tabeli przedstawiono stosunek wielkości silnika do wymiarów wału i kołnierza B5 lub B14 łączącego silnik z przekładnią ślimakową. Kołnierze są odkręcane od przekładni i dlatego istnieje możliwość dopasowania wałków i kołnierzy do przekładni, które nie występują w tabeli np. 19/140. To rozwiązanie pozwala na zastosowanie silników specjalnych np. brushless, prądu stałego lub serwo do odpowiednich wielkości przekładni.

Motoreduktory ślimakowe CHM

Przekładnie od wielkości 25 do 63 dostarczane są zawsze z pozycjonowaniem uniwersalnym U, natomiast od wielości 75 do wielkości 130 w pozycji pracy B3, dlatego konieczne jest przełożenie korków i odpowietrznika zgodnie z właściwą pozycją pracy przekładni. W przypadku, kiedy reduktor pracuje w pozycji V5 lub V6, konieczne jest nasmarowanie łożyska znajdującego się w górnej części przekładni.

 

Przyłącza do silnika IEC

Motoreduktory ślimakowe CHM

Motoreduktory ślimakowe CHM

 

Pozycje montażu

Motoreduktory ślimakowe CHM

 

Motoreduktory ślimakowe CHM

 

Motoreduktory ślimakowe CHM

B3* - pozycja skrzynki zaciskowej silnika odnosi się zawsze do pozycji B3.

 

Motoreduktory ślimakowe CHM, typ CHM

CHM

Motoreduktory ślimakowe CHM, typ CHM

Motoreduktory ślimakowe CHM, typ CHMR

Motoreduktory ślimakowe CHM, typ CHMR

Motoreduktory ślimakowe CHM, typ CHME

Motoreduktory ślimakowe CHM, typ CHME

Motoreduktory ślimakowe CHM, typ CHMRE

Motoreduktory ślimakowe CHM, typ CHMRE

Przekładnie ślimakowe z dostawką walcową CHTPC / CHM - CHME

Przekładnie ślimakowe z dostawką walcową CHTPC / CHM - CHME

Przekładnie ślimakowe podwójne CHM/CHM-CHME, CHMR/CHM-CHME

Przekładnie ślimakowe podwójne CHM/CHM-CHME, CHMR/CHM-CHME

Części zamienne do przekładni ślimakowych CHM

Części zamienne do przekładni ślimakowych CHM

Akcesoria do przekładni ślimakowych CHM

Akcesoria do przekładni ślimakowych CHM

Polish Belarusian Czech English German Russian Slovak Ukrainian