Nakrętki śrub trapezowych DryLin®

Zalety nakrętek DryLin®

Samosmarujące; odporne na zanieczyszczenia; bezobsługowe; doskonale odporne na zatarcie; odporne na korozję; cicha praca; odporne na temperatury do 90oC; nakrętki trapezowych śrub pociągowych wykonywane są ze stali, stali nierdzewnej i aluminium na zamówienie; nakrętki śrub pociągowych z gwintem lewoskrętnym - na zamówienie.

Szczególne właściwości nakrętek

Do tej pory były dostępne dwa rodzaje nakrętek trapezowych śrub pociągowych: smarowane nakrętki metalowe (stal, brąz, mosiądz...) nie działające w warunkach awaryjnych oraz wersje bezobsługowe wykonane z tworzyw takich jak PA 6,6 lub POM z ograniczoną obciążalnością. Bezobsługowe nakrętki trapezowych śrub pociągowych z glidur® wypełniają lukę. Są one całkowicie bezobsługowe i wytrzymują duże obciążenia.

Nowe nakrętki trapezowych śrub pociągowych rozszerzają ofertę elementów bezobsługowych i bezsmarowych do technologii liniowych. Nakrętki śrub pociągowych iglidur® zapewniają znaczącą przewagę nad nakrętkami wymagającymi obsługi i smarowania, zwłaszcza w zastosowaniach z detergentami, np. w przemyśle opakowaniowym lub w obszarach o dużym zapyleniu (maszyny tekstylne). Nakrętki śrub pociągowych iglidur® sa wytwarzane zgodnie z normą DIN 103.

Środowisko wilgotne

Nakrętki wykonane z iglidur® J dobrze nadają się do zastosowań w środowiskach o dużej wilgotności, zwłaszcza w zastosowaniach mokrych. Iglidur® J charakteryzuje się bardzo niską absorpcją wilgoci.

Obliczanie obciążeń gwintu trapezowego

Obciążalność nakrętek trapezowych śrub pociągowych wykonanych z wytrzymałych polimerów zależy od nacisku powierzchniowego, prędkości oraz temperatury roboczej. Stosunek temperatur będzie zależał zarówno od częstotliwości, jak i od materiału śruby pociągowej oraz jej własności cieplnych. Nacisk powierzchniowy nakrętki trapezowej śruby pociągowej iglidur® nie powinien stale przekraczać 5 MPa.

Wartość pvmax    0,08 MPa x m/s

Dopuszczalne posuwy i prędkości można ustalić dla każdego rozmiaru gwintu według wartości pv i powierzchni ślizgowych podanych w tabeli rozmiarów dla śrub.

  • Filtruj
Śruby trapezowe i nakrętki o gwincie spiralnym

Śruby trapezowe i nakrętki o gwincie spiralnym

Nakrętki WSRM do trapezowych śrub pociągowych

Nakrętki okrągłe WSRM do trapezowych śrub pociągowych

Nakrętki kołnierzowe WFRM, JFRM, A180FRM, J350FRM

Nakrętki kołnierzowe z różnych materiałów do trapezowych śrub pociągowych

Nakrętki okrągłe JSRM do trapezowych śrub pociągowych

Nakrętki okrągłe JSRM do trapezowych śrub pociągowych

Nakrętki okrągłe J350SRM

Nakrętki okrągłe J350SRM do trapezowych śrub napędowych

Nakrętki okrągłe A180SRM

Nakrętki okrągłe A180SRM do trapezowych śrub napędowych

Nakrętki okrągłe RSRM

Nakrętki okrągłe RSRM do trapezowych śrub napędowych

Nakrętki okrągłe WSLM do trapezowych śrub pociągowych

Nakrętki okrągłe WSLM do trapezowych śrub pociągowych

Nakrętki okrągłe JSLM

Nakrętki okrągłe JSLM do trapezowych śrub pociągowych

Nakrętki okrągłe A180SLM

Nakrętki okrągłe A180SLM do trapezowych śrub napędowych

Nakrętki okrągłe J350SLM

Nakrętki okrągłe J350SLM do trapezowych śrub napędowych

Nakrętki okrągłe RSLM

Nakrętki okrągłe RSLM do trapezowych śrub napędowych

Nakrętki kołnierzowe WFLM, JFLM, A180FLM, J350FLM

Nakrętki kołnierzowe z różnych materiałów do trapezowych śrub pociągowych....

Polish Belarusian Czech English German Russian Slovak Ukrainian