Silniki elektryczne CHT.
Silniki serii CHT zostały skonstruowane do zastosowań z przekładniami co wynika z ich charakterystyki mechanicznej i elektrycznej.
Wszystkie silniki są wykonane w stopniu ochrony IP 55, posiadają izolację klasy F z separacją faz do prawidłowej współpracy z falownikami.
W przypadku pracy z falownikiem zalecane jest stosowanie wymuszonego przewietrzania tzw. obcego chłodzenia - opisane poniżej. Silniki i przekładnie malowane są proszkowo na kolor szary RAL 9022.
Specyfikacja techniczna silników CHT
- Projekt, budowa i testy zgodnie z CEI 2–3, międzynarodowymi normami IEC 34-1, jak również z międzynarodowym standardem.
- Szereg mocy w specyfikacji z IEC 72, krajowe normy UNEL-MEC.
- Izolacja uzwojeń: klasa F
- Stopień ochrony: IP 55
- Tryb pracy: S1 (praca ciągła)
- Dyrektywa europejska ROHS 2002/95/CE
- Separacja faz
- Silniki wielkości mechanicznych od 160 do 355 dostępne na zamówienie
- Napięcie zasilania 400/690 Volt dla standardowych wielkości od 160 do 355.
- Inne wielkości na życzenie klienta
Silniki serii CHT mogą pracować z częstotliwością zasilania 60Hz.
Różnice wynikające z zasilania 60Hz
Napięcie zasilania
Silniki serii CHT zostały zaprojektowane do pracy z europejskim systemem zasilania 230/400 V+/- 10% - Hz 50 oraz 400/690 +V/- 10% - Hz 50. Oznacza to, że ten sam silnik może pracować z istniejącymi sieciami zasilającymi:
- 220/380 Volt +/- 5%
- 230/400 Volt +/- 10%
- 240/415 Volt +/- 5%
- 380/660 Volt +/- 5%
- 400/600 Volt +/- 10%
- 415/720 Volt +/- 5%
co pozwala sprostać wymaganiom zasilania wielu krajów.
Dane techniczne silników CHT
2/4/6 polowe
Trójfazowe silniki elektryczne - wymiary i gabaryty
Obce chłodzenie - seria jednofazowa IP55
Parametry techniczne i wymiary (230V z puszką przyłączeniową IP55)
Obce chłodzenie trójfazowe dostępne jest na zamówienie